Reklama

Lwówek, dnia 09 października 2024 r.

Dostawca usług : StrowgerNET.pl s.c.
adres: ul. Rynek 38 64-310 Lwówek
e-mail: biuro (at) strowgernet.pl
tel.: +48 533 330 621
ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE WARUNKÓW UMOWY

w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej
Szanowni Państwo,
z dniem 10 listopada 2024 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1221; dalej jako: „PKE”), co wiąże się z koniecznością dostosowania postanowień zawartej z
Państwem umowy.
Nowe przepisy zastępują w całości Prawo telekomunikacyjne i zmieniają zasady świadczenia przez nas usług.
Powyższe powoduje konieczność wprowadzenia zmian w zawartej umowie i w załączonym do niej regulaminie
świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Co się nie zmieni i czego nie musicie robić w związku ze zmianami?
 Zmiany prawa oraz wynikające z tego zmiany treści umowy i regulaminu nie wpłyną na warunki cenowe
oraz na parametry jakościowe świadczonych na Państwa rzecz usług.
 Nie musicie Państwo podpisywać, ani odsyłać nam zaakceptowanych zmian.
Niniejsze zawiadomienie ma na celu przybliżenie Państwu zasad, na podstawie których będą świadczone usługi
objęte zawartymi przez Państwa z nami umowami po wejściu w życie nowej ustawy. Co istotne wejście w życie
nowej ustawy nie wpłynie na główne warunki zawartej z Państwem umowy, w tym m.in. w zakresie świadczonych
usług, uiszczanych przez Państwa opłat czy wskazanych w Umowie terminów.
Aby dalej kontynuować umowę w tym samym zakresie nie muszą Państwo nic robić.
Co się zmieni?
Zmiany, które wprowadzamy dotyczą między innymi:
1. przypadków, w których będziemy mogli zmienić umowę oraz tryb dokonywania tych zmian,
2. procedury regulującej ograniczanie i zawieszanie świadczenia usług, a także rozwiązanie umowy w
przypadku, gdy opóźniacie się Państwo z zapłatą za usługi.
Szczegółowa treść zmian w umowie i w regulaminie znajduje się na kolejnych stronach.

Cieszymy się, że są Państwo naszymi klientami, dziękujemy za wybór naszych lokalnych usług :)

ZMIANY W UMOWIE O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH

1. Po automatycznym przedłużeniu umowy na czas nieokreślony, będziemy Państwa informować co najmniej
raz w roku o najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych, bez względu na to, czy
wyraziliście Państwo zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych. Obowiązek informacyjny został
na nas nałożony przepisami prawa.
2. Będziemy uprawnieni do dokonania jednostronnej zmiany postanowień łączącej nas Umowy, Regulaminu
lub Cennika, w przypadku gdy:
a) konieczność wprowadzenia zmiany wyniknie bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w szczególności
ze zmiany stawek podatku od towarów i usług lub z decyzji Prezesa UKE;
b) zaproponowane Państwu zmiany będą miały wyłącznie charakter administracyjny i nie pociągną za sobą
negatywnych skutków dla Państwa.
W przypadku zamiaru wprowadzenia zmian, podamy ich treść do publicznej wiadomości przez publikację na naszej
stronie internetowej www.strowgernet.pl, z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem
ich w życie. Okres ten może być krótszy, jeśli publikacja aktu prawnego, z którego wyniknie konieczność
wprowadzenia zmian nastąpi z wyprzedzeniem krótszym niż miesiąc przed jego wejściem w życie lub okres taki
wyniknie z decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, przy czym nie będzie on krótszy niż do dnia
wejścia w życie tych zmian.

Niezwłocznie po publikacji treści zmian na naszej stronie internetowej:
a) doręczymy Państwu na trwałym nośniku informacje opublikowane na naszej stronie internetowej;
b) poinformujemy Państwa na trwałym nośniku o prawie do wypowiedzenia umowy w przypadku braku
akceptacji zmian i wiążącą się z tym koniecznością zapłaty na naszą rzecz proporcjonalnego zwrotu
wartości udzielonych ulg pozostałych do końca obowiązywania umowy, przy czym termin na realizację
tego prawa nie będzie krótszy niż do dnia wejścia tych zmian w życie.
3. Gdy opóźnią się Państwo z płatnością - w pierwszej kolejności – wyślemy do Państwa wraz z wezwaniem
do zapłaty powiadomienie o zamiarze ograniczenia świadczenia usługi. W przypadku braku uregulowania
należności, ograniczenie świadczenia usługi nastąpi w terminie 7 dni od doręczenia powiadomienia. W
przypadku dalszego braku uregulowania należności, skierujemy do Państwa kolejne wezwanie do
uiszczenia zaległości w wyznaczonym terminie. Jednocześnie powiadomimy Państwa o zamiarze
zawieszenia świadczenia Usług, w przypadku braku uregulowania należności w terminie 3 dni od
otrzymania przez Państwa powiadomienia. Powiadomienie zostanie wysyłane nie wcześniej niż po upływie
7 dni od dnia ograniczenia świadczenia usługi. Wobec upływu 7 dni od dnia zawieszenia świadczenia
usługi i dalszego braku uregulowania należności, powiadomimy Państwa o zamiarze wypowiedzenia
umowy z Państwa winy, a następnie rozwiążemy z Państwem umowę, jeśli płatność mimo wszystko nie
zostanie wykonana. Powiadomienia w toku opisanej powyżej procedury windykacyjnej będziemy Państwu
doręczać na wskazany do kontaktu adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej. W przypadku
uregulowania przez Państwa zaległych opłat, wznowimy świadczenie ograniczonych lub zawieszonych
usług nie później niż w terminie 3 dni od otrzymania zaległych opłat. W przypadku uporczywego
opóźniania się przez Państwa z zapłatą za usługi, gdy nie uregulują Państwo zaległych należności w
terminie 14 dni od dnia doręczenia powiadomienia o zamiarze zawieszenia świadczenia Usług, będziemy
mogli od razu zawiesić świadczenie usług (pomijając etap ograniczenia w świadczeniu usług). Procedura
windykacyjna oraz zasady rozwiązania umowy z przyczyn związanych z zaległościami płatniczymi została
uregulowana kompleksowo w innych postanowieniach Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych.
Informujemy, iż mogą Państwo nie zaakceptować proponowanych zmian i wypowiedzieć wiążącą nas z umowę
najpóźniej do 10.11.2024 r., co będzie wiązało się z koniecznością uiszczenia przez Państwa na naszą rzecz
przyznanej Państwu – przy zawieraniu umowy - ulgi pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia
zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Obowiązek zapłaty roszczenia nie dotyczy tych z Państwa, z którymi
wiąże nas umowa zawarta na czas nieokreślony lub których umowa przekształciła się na czas nieokreślony.

Firma StrowgerNET.pl poszukuje osoby na stanowisko technik/instalator.


Wymagania:
− doświadczenie w instalacji i konfiguracji sieci internetowych,
− prawo jazdy kat. B,
− umiejętność pracy w zespole oraz indywidualna inicjatywa,
− dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
− brak przeciwwskazań do pracy na wysokościach,
− znajomość przepisów BHP związanych z tym zagadnieniem


Oferujemy:
− atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
− możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennych doświadczeń,
− pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
− przyjazną atmosferę w pracy oraz elastyczny grafik,


Dodatkowym atutem będzie:
− minimum roczne doświadczenie w instalacji i konfiguracji sieci internetowych,
− znajomość podstawowych protokołów sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP),
− znajomość topologii sieci i sposobu ich projektowania doświadczenie w obsłudze i konfiguracji sprzętu sieciowego (routery, switche, access pointy),
− doświadczenie w konfiguracji i obsłudze serwerów i systemów operacyjnych (Linux, Windows Server),
− znajomość podstawowych metod diagnostyki i rozwiązywania problemów związanych z siecią,
− posiadanie uprawnień do pracy na wysokościach i SEP
− doświadczenie w instalacji kamer oraz systemów monitoringów

 

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV oraz list motywacyjny na adres e-mail: biuro(at)strowgernet.pl bądź dostarcz do naszego Biura Obsługi Klienta osobiście pod adres ul. Rynek 38, 64-310 Lwówek.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Informujemy, że Administratorem danych jest StrowgerNET.pl s.c. z siedzibą w Lwówku. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

StrowgerNET.pl s.c. zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Szanowny Abonencie

piszemy do Ciebie w sprawie związanej z naszą umową. Niedługo zmieniają się przepisy Prawa telekomunikacyjnego – żeby się do niego dostosować, zmieniamy niektóre postanowienia Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych ("Umowa") zawartej między nami oraz obowiązującego Cię Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.


Na czym polegają zmiany w umowie?

1. Dodajemy kolejne, wygodniejsze sposoby kontaktu z nami w sytuacji, kiedy chcesz wypowiedzieć umowę.

Od 21 grudnia 2020 r. możesz złożyć wypowiedzenie również:

  • telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta,
  • innym kanałem komunikacji z Biurem Obsługi Klienta, w którym możemy potwierdzić Twoją tożsamość między innymi:
  • imię i nazwisko abonenta,
  • numer konta abonenckiego (ID), którego dotyczy sprawa,
  • hasło do konta klienta (znajdziesz je na umowie) lub PESEL i adres zameldowania.
  • Klientów biznesowych prosimy również o pełną nazwę firmy, adres siedziby i NIP.

Dotychczasowe sposoby składania wypowiedzenia pozostają bez zmian.

2. Zmieniamy sposób liczenia długości okresu wypowiedzenia umowy na czas nieokreślony, którą nam wypowiesz. Ta zmiana dotyczy wyłącznie sytuacji, w której skończył się okres promocyjny (wtedy Twoja Umowa przekształci się w umowę na czas nieokreślony).

Od 21 grudnia 2020 r. okres wypowiedzenia takiej umowy to miesiąc i będziemy go liczyć od dnia, w którym wypowiedzenie trafi do nas.


Dodatkowe informacje

Jeśli nie akceptujesz tych zmian, masz prawo wypowiedzieć Umowę. Możesz to zrobić do czasu wejścia w życie zmian tj. do 21 grudnia 2020 r. Wypowiedzenie powinno być złożone na obecnych zasadach czyli pisemnie, listem lub e-mailem.

Proponowane zmiany wynikają bezpośrednio ze zmiany obowiązujących przepisów prawa. Dlatego jeśli wypowiesz Umowę przed upływem czasu określonego na jaki została zawarta, możemy dochodzić od Ciebie zapłaty opłaty specjalnej/kary umownej. Ta opłata specjalna/kara umowna będzie stanowiła część ulgi, której udzieliliśmy Ci przy zawieraniu Umowy, w wysokości proporcjonalnej do pozostałego czasu określonego Umowy.


Pozdrawiam

StrowgerNET.pl

Promocja !!! Promocja !!!

 


W związku z obecną sytuacją mamy dla Państwa nową promocję.

Dla nowych abonentów:

- opłata aktywacyjna obniżona o 50 %*

- abonament obniżony o 50 % przez 3 miesiące*

- brak limitów pobranych danych

- publiczny adres IP

 

Dla abonentów, którzy podpisali umowę po 01.01.2020r. :

- przez 6 miesięcy zwiększenie prędkości łącza o 50 %


Dla abonentów, którzy podpisali umowę przed 01.01.2020r. :

- po podpisaniu nowej umowy, prędkość łącza zostanie zwiększona o 50 % przez okres 6 miesięcy**

- brak limitów pobranych danych

- publiczny adres IP

 

Oferta ważna do 31.12.2020 rok

W związku z licznymi pytaniami, pragniemy poinformować, że zwiększona prędkość łącza będzie obowiązywać od 1 listopada 2020r. do końca końca kwietnia 2021r.

 

Nasz dostęp do Internetu pozwoli Ci na komfortową pracę podczas pracy zdalnej lub zdalnego nauczania.

W naszej ofercie posiadamy bardzo dobre, sprawdzone przez nas routery WiFi - o szczegóły pytaj w punkcie BOK.

Dla naszych klientów - pierwsza konfiguracja routera - GRATIS !!!



Administracja Sieci.


*)  dotyczy kontraktów zawartych na 24 miesiące

**) dotyczy cennika obowiązującego od 01.01.2020 r.


Oferta dla obecnych Klientów sieci StrowgerNET.pl!!!

„StrowgerNET -WIĘKSZA prędkość- mniejsza kasa”

Oferta obowiązuje od dnia 01 stycznia 2020 r. do odwołania.

Czas trwania umowy:

24 miesiące

12 miesięcy

n/o

Aktywacja

1,23/49,00 zł*

49,00/99,00 zł*

99,00 zł*

Prędkość pakietu*:

pobierania do

Ceny za usługę z VAT (23%)


30Mb

59,00 zł

69,00 zł

129,90 zł

40Mb

69,00 zł

79,00 zł

149,90 zł

50Mb

89,00 zł

99,00 zł

199,90 zł

*Zainteresowany Klient może skorzystać z Oferty, jeżeli istnieją techniczne możliwości świadczenia usługi w wybranej przez Abonenta opcji na łączu StrowgerNET.pl we wskazanym przez Klienta lokalu oraz spełnia warunki promocji.


Kończy Ci się umowa? - zadzwoń do nas, mamy dla Ciebie promocje!!!

Wszelkie szczegóły dotyczące obowiązującej promocji można uzyskać w naszym Biurze Obsługi Klienta w Lwówku przy. ul. Rynek 38 lub pod numerami telefonów 61 624 25 56 oraz 533 330 621.

 

Wejdź na nasz profil Facebook a dowiesz się więcej o nas.