Lwówek, dnia 09 października 2024 r.
Dostawca usług : StrowgerNET.pl s.c.
adres: ul. Rynek 38 64-310 Lwówek
e-mail: biuro (at) strowgernet.pl
tel.: +48 533 330 621
ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE WARUNKÓW UMOWY
w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej
Szanowni Państwo,
z dniem 10 listopada 2024 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1221; dalej jako: „PKE”), co wiąże się z koniecznością dostosowania postanowień zawartej z
Państwem umowy.
Nowe przepisy zastępują w całości Prawo telekomunikacyjne i zmieniają zasady świadczenia przez nas usług.
Powyższe powoduje konieczność wprowadzenia zmian w zawartej umowie i w załączonym do niej regulaminie
świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Co się nie zmieni i czego nie musicie robić w związku ze zmianami?
Zmiany prawa oraz wynikające z tego zmiany treści umowy i regulaminu nie wpłyną na warunki cenowe
oraz na parametry jakościowe świadczonych na Państwa rzecz usług.
Nie musicie Państwo podpisywać, ani odsyłać nam zaakceptowanych zmian.
Niniejsze zawiadomienie ma na celu przybliżenie Państwu zasad, na podstawie których będą świadczone usługi
objęte zawartymi przez Państwa z nami umowami po wejściu w życie nowej ustawy. Co istotne wejście w życie
nowej ustawy nie wpłynie na główne warunki zawartej z Państwem umowy, w tym m.in. w zakresie świadczonych
usług, uiszczanych przez Państwa opłat czy wskazanych w Umowie terminów.
Aby dalej kontynuować umowę w tym samym zakresie nie muszą Państwo nic robić.
Co się zmieni?
Zmiany, które wprowadzamy dotyczą między innymi:
1. przypadków, w których będziemy mogli zmienić umowę oraz tryb dokonywania tych zmian,
2. procedury regulującej ograniczanie i zawieszanie świadczenia usług, a także rozwiązanie umowy w
przypadku, gdy opóźniacie się Państwo z zapłatą za usługi.
Szczegółowa treść zmian w umowie i w regulaminie znajduje się na kolejnych stronach.
Cieszymy się, że są Państwo naszymi klientami, dziękujemy za wybór naszych lokalnych usług :)
ZMIANY W UMOWIE O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
1. Po automatycznym przedłużeniu umowy na czas nieokreślony, będziemy Państwa informować co najmniej
raz w roku o najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych, bez względu na to, czy
wyraziliście Państwo zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych. Obowiązek informacyjny został
na nas nałożony przepisami prawa.
2. Będziemy uprawnieni do dokonania jednostronnej zmiany postanowień łączącej nas Umowy, Regulaminu
lub Cennika, w przypadku gdy:
a) konieczność wprowadzenia zmiany wyniknie bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w szczególności
ze zmiany stawek podatku od towarów i usług lub z decyzji Prezesa UKE;
b) zaproponowane Państwu zmiany będą miały wyłącznie charakter administracyjny i nie pociągną za sobą
negatywnych skutków dla Państwa.
W przypadku zamiaru wprowadzenia zmian, podamy ich treść do publicznej wiadomości przez publikację na naszej
stronie internetowej www.strowgernet.pl, z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem
ich w życie. Okres ten może być krótszy, jeśli publikacja aktu prawnego, z którego wyniknie konieczność
wprowadzenia zmian nastąpi z wyprzedzeniem krótszym niż miesiąc przed jego wejściem w życie lub okres taki
wyniknie z decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, przy czym nie będzie on krótszy niż do dnia
wejścia w życie tych zmian.
Niezwłocznie po publikacji treści zmian na naszej stronie internetowej:
a) doręczymy Państwu na trwałym nośniku informacje opublikowane na naszej stronie internetowej;
b) poinformujemy Państwa na trwałym nośniku o prawie do wypowiedzenia umowy w przypadku braku
akceptacji zmian i wiążącą się z tym koniecznością zapłaty na naszą rzecz proporcjonalnego zwrotu
wartości udzielonych ulg pozostałych do końca obowiązywania umowy, przy czym termin na realizację
tego prawa nie będzie krótszy niż do dnia wejścia tych zmian w życie.
3. Gdy opóźnią się Państwo z płatnością - w pierwszej kolejności – wyślemy do Państwa wraz z wezwaniem
do zapłaty powiadomienie o zamiarze ograniczenia świadczenia usługi. W przypadku braku uregulowania
należności, ograniczenie świadczenia usługi nastąpi w terminie 7 dni od doręczenia powiadomienia. W
przypadku dalszego braku uregulowania należności, skierujemy do Państwa kolejne wezwanie do
uiszczenia zaległości w wyznaczonym terminie. Jednocześnie powiadomimy Państwa o zamiarze
zawieszenia świadczenia Usług, w przypadku braku uregulowania należności w terminie 3 dni od
otrzymania przez Państwa powiadomienia. Powiadomienie zostanie wysyłane nie wcześniej niż po upływie
7 dni od dnia ograniczenia świadczenia usługi. Wobec upływu 7 dni od dnia zawieszenia świadczenia
usługi i dalszego braku uregulowania należności, powiadomimy Państwa o zamiarze wypowiedzenia
umowy z Państwa winy, a następnie rozwiążemy z Państwem umowę, jeśli płatność mimo wszystko nie
zostanie wykonana. Powiadomienia w toku opisanej powyżej procedury windykacyjnej będziemy Państwu
doręczać na wskazany do kontaktu adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej. W przypadku
uregulowania przez Państwa zaległych opłat, wznowimy świadczenie ograniczonych lub zawieszonych
usług nie później niż w terminie 3 dni od otrzymania zaległych opłat. W przypadku uporczywego
opóźniania się przez Państwa z zapłatą za usługi, gdy nie uregulują Państwo zaległych należności w
terminie 14 dni od dnia doręczenia powiadomienia o zamiarze zawieszenia świadczenia Usług, będziemy
mogli od razu zawiesić świadczenie usług (pomijając etap ograniczenia w świadczeniu usług). Procedura
windykacyjna oraz zasady rozwiązania umowy z przyczyn związanych z zaległościami płatniczymi została
uregulowana kompleksowo w innych postanowieniach Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych.
Informujemy, iż mogą Państwo nie zaakceptować proponowanych zmian i wypowiedzieć wiążącą nas z umowę
najpóźniej do 10.11.2024 r., co będzie wiązało się z koniecznością uiszczenia przez Państwa na naszą rzecz
przyznanej Państwu – przy zawieraniu umowy - ulgi pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia
zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Obowiązek zapłaty roszczenia nie dotyczy tych z Państwa, z którymi
wiąże nas umowa zawarta na czas nieokreślony lub których umowa przekształciła się na czas nieokreślony.